Pages

Monday 11 March 2013

TEMUDUGA SURUHANJAYA PERKHIDMATAN PELAJARAN


Bismillahirrohmanirrohim...

Alhamdulillah,..hari ni 11 Mac adalah salah satu hari bersejarah bagi diri ini..kerana hari ini merupakan hari saya ditemuduga sebagai Jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG41..kelas kan bunyi dia macam pegawai gaji 6,7 ribu...tetapi sebenarnya nama pendek bagi jawatan ni ialah GURU je...hehehe...yup...saya seorang bakal guru yang mengambil bidang Pendidikan Khas Bermasalah Pembelajaran sebagai kurses utama saya..memang minat kursus ni..nak tahu lebih lanjut kenapa minat kena tunggu post yg akan datang...hehehe..




7.10 pagi
Saya bersama 5 orang sahabat dari kampus yang sama dan seorang dari kampus Raja Melewar dipanggil masuk bertemu dengan penemuduga...tak ingat nama pelajar kampus melewar tu nama apa...tapi yang pastinya seorang awek la..hehehe..Alhamdulillah walaupun soalan yg ditanya memang saya tak baca tapi boleh la jawab tapi dengan jawapan yang peribadi..soalan tentang Pelan Integriti Nasional yang memang tak sangka akan ditanya....Falsafah Pendidikan Kebangsaan yang nasib baik baca tapi tak ingat..hahaha...dan memang tak sangka sebab pada awalnya bilik yang kami akan ditemuduga tu sebelum ini timbalan pengerusi yang handle..tapi tiba hari kejadian boleh pula kena tukar dengan pegawai SPP yg lain..adoiyai..tapi apa punsemua dapat jawab dan doakan kami semua lulus...sebab apa??sebab kalau tak lulus kemungkinan besar kami tidak akan dapat dipostingkan dalam tempoh yang terdekat..cuak oo..

Amik masa sejam 10 minit sangat lama berbanding bilik lain...dan akhir sekali gua dah nak balik kampung..akan diupdate lagi selepas ni..papai...J



No comments:

Post a Comment