Pages

Thursday 27 September 2012

Aku VS Saya

Assalamualaikum..

hupdet belog sikit ari ni...agak janggal juga ye apabila saya tetiba ada blog sendiri...ianya bagaikan satu magis..haha. dulu sy sering impikan untuk memiliki blog sendiri..ok fine..ini tak berkaitan dengan tajuk di atas...

so, sepanjang membaca blog. saya sering terfikir apakah laras bahasa a.k.a gaya bahasa yg sesuai bagi menggantikan nama diri yg pertama bagi diri penulis (iaitu saya lah) samada menggunakan saya, aku atau patik atau beta?huishh..satu kemusykilan..tapi blog ni asal tujuan penubuhan adalah untuk kongsi ilmu..so apekah yg perlu saya guna untuk menceritakan tentang pengalaman hidup serta ilmu yg akan saya kongsikan kepada anda semua (macam la ramai pembaca blog saya ni)..so..mungkin utk penulisan berbentuk gila2 sy akan guna 'aku' dan untuk ilmiah sy guna 'saya'...how ah bloggers semua?pening...hahaha..


No comments:

Post a Comment